گلایه ی مردم شهرشرافت از فاصله ی زیاد دوربرگردان های ورودی و خروجی این شهر

⁦⬅️⁩رسانه ی اقتصاددان⁦⬇️⁩

🔴ارسالی از شهروندان شهرشرافت شوشتر🔴

🔻*چرا شورای شهر و شهرداری شرافت شوشتر فکری به حال دوربرگردان های این شهر نمی کند؟*🔻

🔺آیا هیچ می دانند فاصله ای که برای این دوربرگردان ها درنظرگرفته اند گاهی می تواند به فوت یک بیمار اورژانسی از شهروندان شهر منجر بشود؟🔻

🔹به گزارش رسانه ی خبری اقتصاددان شهروندان شهر شرافت شوشتر از فواصل دوربرگردان های ورودی و خروجی این شهر گلایه کردند.🔹

در ابتدا👇
مکان یابی مناسب مهم ترین معیار ایمنی در احداث دوربرگردان ها می باشد.متاسفانه جامعه ی ما در رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از کشورهای پیشرو جهان است.*دوربرگردان ها از جمله طرح های غیرمتعارف در شهرسازی هستند وشاخص های عملکرد نظیر زمان سفر,حرکات گردشی,تعداد توقف ها و کل زمان سفر را تحت تاثیر قرار می دهند ولی عمده استفاده از دوربرگردان ها به منظور کاهش زمان سفر و تاخیر است.

سپس👇
به این ترتیب شهروندان شهر شرافت با گلایه بیان کردندکه چرا با وجود متراژ عرض بین دو جاده ی رفت و برگشت شوشتر دزفول چرا دوربرگردان های خروج و ورود به شهرشرافت الخصوص دوربرگردان خروج از این شهر به فاصله ی زیادی از این شهر احداث شده است و در حد فاصل وسط شهر برای ورود به این شهر ساخته نشده است؟
شهروندان بیان کردند با این حجم از فاصله ی دوربرگردان گاهی می تواند جان یک بیمار اورژانسی را درخطر انداخت و باعث بحران شد.

درانتها👇
لذا طرحی که درنظر گرفته می شود باید با رعایت مولفه هایی مانند ایمنی, آلودگی هوا,مصرف سوخت,زمان ومسافت سفر دارای کمترین اثرات منفی و بیشترین اثرات مثبت بوده و درنتیجه ایجاد بهبود درزمینه حرکت وحفظ جان افراد باشد.(یک کارشناس عمران).در آخر  شهروندان آن شهر از پروژه ی زیرگذر آن شهرکه توسط نماینده ی وقت کلید خورده بود و هنوز احداث نشده است انتقاد کرد.

مهران بلیوند/خبرنگار رسانه ی اقتصاددان شوشتر وگتوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =

پربازدیدترین ها