اقتصاددان : در میان فروشندگان اینترنتی، اینستاگرام با ۵۵ درصد بیشترین سهم را در میان شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای خارجی و ایرانی برای استفاده به عنوان فضای تجاری مکمل داشته است.
گزارش و نظرسنجی «مرکز توسعه تجارت الکترونیک» در میان فروشندگان اینترنتی نشان میدهد اینستاگرام با ۵۵ درصد بیشترین سهم را در میان شبکههای اجتماعی و پیامرسانها برای استفاده بهعنوان فضای تجاری مکمل داشته است.
پس از اینستاگرام، تلگرام با سهم ۴۱ درصدی در تجارت الکترونیکی کشور در رتبه دوم است. واتساپ با ۳۷ درصد، ایتا با ۲۱ درصد، روبیکا با ۱۴ درصد، بله با ۱۱ درصد و سروش هم با ۵ درصد سهم در رتبههای بعدی هستند.
در اینفوگرافی زیر مهمترین پیامرسانهای خرید و فروش اینترنتی در ایران و سهم هر کدام از آنها را مشاهده میکنید.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع