نقش شبكه هاي اجتماعي در آنلاين ماركتينگ
صفی اله ملکی دکترای جامعه شناسی و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : نقش پر رنگي در ارتباطات جهاني دارند. در هر دقيقه ميليون ها (Social media) امروزه شبكه هاي اجتماعي نفر در سراسر جهان از طريق اين شبكه ها با يكديگر در ارتباط هستند و اين مسئله صرفا محدود به اشخاص حقيقي نيست و حتي شامل اشخاص حقوقي نيز مي شود. چرا كه امروزه بسياري از شركتها، هتل ها و مجموعه هاي گردشگري، سازمان ها، فروشگاه ها، مراكز اداري و حتي مقامات دولت ها نيز در شبكه هاي اجتماعي حضور دارند و گاهي به ارسال پيام هاي رسمي و يا غير رسمي مي پردازند .
از اين رو در حال حاضر، شبكه هاي اجتماعي كاربردهايي بسيار گسترده پيدا كرده اند يكي از اين كاربردها، آنلاين است. امروزه بسياري از اشخاص حقيقي و يا حقوقي از طريق شبكه هاي (online marketing) ماركتينگ اجتماعي تمام يا بخشي از بازاريابي ديجيتالي يا همان آنلاين ماركتينگ را انجام مي دهند. به اين روش بازاريابي ديجيتال يا اينترنتي با شبكه هاي اجتماعي (يا به اختصار بازاريابي شبكه هاي اجتماعي) گفته مي شود و امروزه بخش مهمي از اقتصاد جهان بر پايه همين اصول است.
لطفاجهت مطالعه مطلب روی لینک زیر ضربه بزنید :
نقش_شبکه_های_اجتماعی_در_بازاریابی_و_خدمات
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع