قانون و خانواده به قلم مجیدگودرزی

اقتصاددان :  حمایت‌های قانونی به زنان و خانواده آسیب زده است.

شراکت تبدیل به تجارت شده است. تجارت عاطفه ، بدترین نوع تجارت شده است.

قوانین حمایت از خانواده امنیت روانی و مالی زنان را از بین برده است.

کسی جرات تشکیل خانواده را ندارد. باید تمام عمر تاوان بدهد.

با یک ازدواج شرعی و قانونی، مرد تبدیل به مجرم و بدهکار می شود.

در قانون ما باید به مرده ها هم مهریه داد!

این حمایت از زنان و خانواده نیست. زنان و مردان زیادی بخاطر قانونهای موجود آسیب دیدند.

طلاق ، دمار از روزگار نسل آینده درآورده است.

مادر در فرهنگ اجتماعی جایگاه مقدسی دارد که در قانون تبدیل به طلبکار شده است.

رواج پدیده هایی چون ازدواج سفید و ازدواج آریایی، هم باشی و … پیامد قوانین ضد مرد و ضد خانواده است.

مردان ایرانی جرات رفتار قانونی در موضوع ازدواج را ندارند

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

پربازدیدترین ها