دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه ، متخصص امور برنامه و بودجه کشور ، مؤلف کتاب روابط عمومی و ارتباطات و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : همه میدانیم که واحد رسمی پول کشور ایران ، ريال است.
پس هر کس از هر عدد و رقمی صحبت میکند آنهم در تابلوی تبلیغاتی به این بزرگی و وسعت حتما منظورش 15 میلیارد ریال است؟!؟
عوام فریبی شرکت پاکشوما در قدم اول این است که نمیگوید دقیقا منظورش از 15 میلیارد ، ريال است یا تومان ؟!؟
فریب افکار عمومی برای رسیدن به سود بیشتر به چه قیمتی؟!؟
دومین گاف بزرگ شرکت پاکشوما آن است که در زیر این تبلیغ نوشته است :
اساس آسایش.
سوال فنی اینجاست که چه کسی و طبق چه ارزیابی و در کدام جشنواره و سمینار و… هیات داوران و ارزیابان رسماً اعلام کرده اند که محصولات شرکت پاکشوما اساس آسایش هستند ؟!؟ تازه اگر محصولات شرکت پاکشوما درجه یک هم باشند ، اثاث آسایش هستند نه اساس آسایش؟!؟
متاسفانه اغلب شرکتهای تولیدی و صنعتی ما واحد مستقل تخصصی روابط عمومی ندارند و اکثرا از فقدان مدیران باتجربه و کارشناسان و متخصصان روابط عمومی رنج میبرند.
اول قدم در فروش محصول باکیفیت رقابتی ، صداقت و راستی و حرفه ای گرایی است.
دروغ ، حقه بازی ، فریبکاری ، از جمله آفتهای کشنده عرصه بیزینس هستند.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع