اعضای کارگری شورایعالی کار از دریافت دعوتنامه برگزاری نشست سهجانبه خبر دادند.
اقتصاددان : نشست شورایعالی کار قرار است بعدازظهر دوشنبه در محل وزارت کار برگزار شود، اما مساله این است که بازهم در دستور کار رسمی جلسه، «ترمیم دستمزد» به چشم نمیخورد.
در دعوتنامهای که اعضای کارگری دریافت کردهاند، موضوع اصلی جلسه، «رسیدگی به مساله مسکن کارگری» است؛ این در حالیست که در نشست پیشینِ شورایعالی کار، وزیر کار قول داد در نشست بعدی به بحث ترمیم دستمزد پرداخته میشود.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع