تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 21:42
کد خبر : 170349

وجود کاندیدای پوششی نوعی مهندسی رقابت است

وجود کاندیدای پوششی نوعی مهندسی رقابت است

تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب، درباره نقش پوششی قاضی‌زاده و زاکانی گفت: وجود کاندیدای پوششی نوعی مهندسی رقابت است که یک جبهه سیاسی زمان بیشتری برای صحبت داشته باشد محمدصادق جوادی حصار افزود: حرف‌های قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی با حرف‌های جلیلی کاملاً هماهنگ شده بود. یک متن کپی را هر دو می‌خواندند. این‌ها برای زمان خریدن

تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب، درباره نقش پوششی قاضی‌زاده و زاکانی گفت: وجود کاندیدای پوششی نوعی مهندسی رقابت است که یک جبهه سیاسی زمان بیشتری برای صحبت داشته باشد

محمدصادق جوادی حصار افزود: حرف‌های قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی با حرف‌های جلیلی کاملاً هماهنگ شده بود. یک متن کپی را هر دو می‌خواندند. این‌ها برای زمان خریدن و پوشش دادن جلیلی وارد انتخابات شدند. این‌ها می‌خواستند یک حرف را ۳ بار به مردم بزنند تا اثر بگذارند. این اقدام آن‌ها نیز عادلانه نیست که دقیقه نود کنار بکشند. اگر می‌خواستند به نفع جلیلی کنار بروند، در محل کار خود باقی می‌ماندند و وقت مردم را هم نمی‌گرفتند. آن‌ها نهایت می‌توانستند یک بیانیه بدهند و از جلیلی دفاع کنند، اما کاملاً مهندسی شده وارد شدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از انتخاب ،  وی در ادامه درباره محتوا پوششی‌ها در این دوره بیان کرد: وقتی پزشکیان تنهاست و ۳ الی ۴ نفر به او حمله می‌کنند، طبیعی است که نمی‌تواند یک صحنه‌ی عادی باشد. وظیفه زاکانی ایجاد تنش در مناظره‌ها بود. یک نفر هم وظیفه داشت عادی‌تر صحبت کند. آقای جلیلی به عنوان سرتیم این گروه، مقداری سعی می‌کرد کلاسیک‌تر صحبت کند، اما تمامی آن‌ها یک حرف را زدند. یکی از ظالمانه‌ترین روش‌های مناظره را نیز انتخاب کردند. آن‌ها فقط در جهت تخریب پزشکیان صحبت می‌کردند و حرف دیگری هم نداشتند.

او افزود: من فکر می‌کنم مردم اگر به حرف‌های این‌ها گوش داده باشند، متوجه می‌شوند که باید چه تصمیمی گرفت. ما امیدواریم مردم پای صندوق بیایند تا با نگاه انتقادی به وضع موجود، گفتمان اصلاح طلبی پیروز می‌شود.

جوادی حصار درباره میزان آرا کاندیدا‌ها پوششی گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کلاً ۲ الی ۳ درصد آرا متعلق به زاکانی و قاضی‌زاده است. در شهرداری تهران و بنیاد شهید، نهایتاً می‌توانستند مقداری رأی جمع کنند. غیر از این در متن جامعه، زاکانی و قاضی‌زاده اصلاً ادبیات جدیدی ندارند و حرف‌های جلیلی را می‌زنند. در مجموع رویکرد پوششی‌ها، تنها تخریب بود و آرا قابل توجهی نیز دور آن‌ها جمع نشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + سه =

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....