مریم بهشت پسند زیبا، کارشناس بازاریابی شبکه با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :
1. فهرست مشتریان بالقوه خود را مدیریت کنید
یکی از حیاتی ترین روش ها برای استفاده در ابتدا این است. مدیریت چشم انداز در هر کسب و کاری، بازاریابی شبکه ای یا موارد دیگر کاملاً حیاتی است. هر مشتری مشتری هدف شما نیست. اگر آنها علاقه ای به کاری که شما انجام می دهید نداشته باشند، چگونه می توانند به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند شوند؟ در دام این باور قرار نگیرید که همه می توانند آینده نگر باشند.
دانستن این موضوع می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که برخی از افراد تمایلی به راه اندازی کسب و کار خود ندارند. کارمند بودن هم شغل است و هم شغل. برای تکمیل آن، آنها کاملاً علاقه ای به ایجاد هرگونه تغییر ندارند. میلیون ها نفر ترجیح می دهند شغل خود را حفظ کنند تا هر کار دیگری. بنابراین، نیازی به اتلاف وقت برای جذب این مشتریان نیست.
تا زمانی که شخصی نشان ندهد که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است، ارزش وقت شما را ندارند. اینکه آیا شخصی با مشخصات یک مشتری ایده آل مطابقت دارد یا نه، هیچ نتیجه ای ندارد، حتی اگر او مشتاق به پیوستن به شرکت شما باشد. حتی یک متخصص در زمینه شما اگر علاقه ای به محصولات شما نداشته باشد و نتواند نظرات خود را اصلاح کند مورد توجه قرار نمی گیرد. هنگامی که مشتریان بالقوه ای را شناسایی کردید که توجه شما را می طلبند، چه کسانی با شما تماس می گیرند، و چه کسانی آماده هستند تا آنچه را که انجام می دهید و چگونه انجام می دهید، بیاموزند، این مشتریان بالقوه را با پیام فروش خود درگیر کنید.
2. توزیع کنندگان با کیفیت را استخدام کنید
سازمانهای موفق فقط میتوانند توزیعکنندگان باکیفیت را جذب کنند، که به نوبه خود بیشترین سود ممکن را ایجاد میکنند. کسانی که می توانند به سرعت کسب و کار خود را راه اندازی کنند، معمولاً این کار را ظرف چند سال انجام می دهند. کسانی که نمی توانند معمولا این کار را نمی کنند. هیچ میانبری برای کیفیت وجود ندارد، اما میانبرهایی برای کیفیت میانبر وجود دارد.
بازاریابی شبکه ای همه چیز در مورد فروش است. به همین دلیل است که تکنیکهای فروش قبلی تأثیر عمدهای بر فروش آینده خواهند داشت. لازم نیست با این توانایی ها متولد شوید، اما می توان آنها را در طول زمان آموخت و تقویت کرد. هرکسی که بخواهد می تواند استعدادهای فروش را کسب کند، خواه زمان کمی طول بکشد یا مدت زمان طولانی.
3. تعاملات موثر با مشتریان بالقوه خود را مدیریت کنید
برای موثر بودن در یک شرکت بازاریابی شبکه ای، ارتباط و تماس ضروری است. سیستم های خودکار متعددی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند برای شما درآمد کسب کنند، اما آنها نمی توانند همه چیز را ارائه دهند.
حتی اگر سیستم خودکار شما باهوش باشد، هرگز نمی تواند وظایفی را به خوبی مغز انسان و ویژگی های تعامل انسانی آن انجام دهد. اتوماسیون بین جنبه های انسانی مدیریت و رهبری تبعیض قائل نمی شود. هدایت و راهنمایی فردی مورد نیاز است زیرا هر کس متفاوت است. دلیل آن این است که شما باید به طور موفقیت آمیزی با مشتریان بالقوه خود تعامل داشته باشید. تعاملات افراد با یکدیگر برای دست نخورده نگه داشتن یک سازمان بسیار مهم است.
4. از تاکتیک های بازاریابی برنامه ریزی شده استفاده کنید
بهترین سرنخ های شما کسانی خواهند بود که واقعاً به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند و خودتان آنها را کشف می کنید. اگر علاقه مند به بازاریابی شرکت بازاریابی شبکه ای خود هستید، در اینجا چند گزینه وجود دارد.
یک وب سایت ایجاد کنید
همانطور که به دنبال شغل جدیدی هستید، به سیاست های شرکت نگاهی بیندازید تا ببینید چه سیاست هایی برای استفاده از وب سایت ها در نظر گرفته شده است. راه اندازی وب سایت خود تا حدودی سودمندتر است.
الف. لیست ایمیل درست کنید
ب.پست های وبلاگ بنویسید
ج.با استفاده از رسانه های اجتماعی
این احتمال وجود دارد که پست های مربوط به محصولات یا خدمات شما نتیجه کمی داشته باشد یا هیچ نتیجه ای نداشته باشدرسانه های اجتماعینتایج برای موفقیت، باید خلاق تر و استراتژیک تر باشید. به عنوان مثال، یکی از نمونههای آن این است که شما در حال فروش اقلام کاهش وزن هستید که به کاهش وزن شما کمک میکنند، و عکسها یا ویدیوهای قبل و بعد از خود را در آشپزخانه قرار میدهید که نشان میدهد چگونه از یک محصول کاهش وزن خاص استفاده میکنید.
د.اجرای برنامه ارجاع
5. از تعقیب دوستان و خانواده خودداری کنید
اولین کاری که تقریباً همه کسب و کارهای بازاریابی شبکه ای به اعضای جدید هنگام پیوستن نیاز دارند این است که به پیش بروند و لیستی از اعضای خانواده و هر دوست خود تهیه کنند تا بتوانند فرصت های تجاری خانگی خود را برای آنها تبلیغ کنند. بازار گرم شما به این مجموعه اسامی معروف است.
6. همیشه خود را آموزش دهید
برای پیشرفت، باید روزانه زمانی را به خودسازی اختصاص دهید. در دنیای امروزی بازاریابی شبکه ای، رهبران برتر و افراد برتر نیز یادگیرندگان برتر هستند. متخصصان بازاریابی شبکه ای خوانندگان پرشوری هستند و از یک رژیم روزانه خودسازی برای تقویت انگیزه خود استفاده می کنند. کشف این که این رهبران دارای قفسه کتابی مناسب برای خواندن کامل هستند، دانش رایج در میان محققان است.
هر کسی که در این بخش بازاریابی شبکه ای پول زیادی به دست آورده است، همیشه روی رشد شخصی خود کار می کند و کتابخانه ای از مواد برای پشتیبانی از ایده های خود دارد.
7. یک سیستم کلید در دست قدرتمند داشته باشید:
یک راه حل همه کاره به شما کنترل کامل لیست های خود و همچنین توانایی تبلیغ آنها را می دهد. محصول به خوبی کار می کند. به طور خاص، به موفقیت در صنعت بازاریابی شبکه ای کمک می کند.
تفاوت قابل توجهی بین سیستم های کلید در دست و سیستم های اتوماتیک پایه وجود دارد. برای افرادی که قبلاً بر تکنیک های بازاریابی شبکه ای تسلط دارند، سیستم های کلید در دست از قبل با بسیاری از ویژگی های مفید مانند وب سایت ها، قیف ها، فروش ها، بنرها و پاسخگوهای خودکار بارگذاری می شوند. در حالی که نصب سیستم مطمئناً امکان پذیر است، گزینه های آموزشی و پشتیبانی اضافی معمولاً به عنوان بخشی از یک سیستم کلید در دست گنجانده می شوند. ایجاد یک شرکت بازاریابی خوب به دلیل تمام منابع موجود بسیار آسان تر است.
یک سیستم کلید در دست ممکن است به مدیریت امور مالی و بازاریابی شما کمک کند و همچنین به رشد شخصی شما کمک کند. این رویکرد کلید در دست است، به این معنی که شما اشتباهات معمولی را که اکثر بازاریابان آنلاین مرتکب می شوند مرتکب نمی شوید، اما خروجی خود را افزایش خواهید داد.
8. هرگز کار تمام وقت خود را رها نکنید
اگر مطمئن هستید که پولی که با این شرکت دریافت خواهید کرد بلندمدت خواهد بود، فقط باید یک موقعیت تمام وقت داشته باشید. بررسی کنید که چه مدت در سازمان مشغول به کار بوده اید، و مطمئن شوید که می دانید این یک سازمان ثابت است. پولی که به دست می آورید باید قابل مقایسه یا بیشتر از آن چیزی باشد که هنگام کار در شغل دیگری به دست آورده اید.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع