تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 22:12
کد خبر : 170812

پزشکیان: پناه بی‌پناهان باشیم

پزشکیان: پناه بی‌پناهان باشیم

اقتصاددان : نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید خودمان را بروز کنیم و از غافله عقب نمانیم.  مسعود پزشکیان در برنامه با مردم شبکه اول سیما اظهار کرد: همه باید سر یک سفره بنشینیم و پناه بی‌پناهان باشیم. ما در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نخواهیم آمد. نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم افزود: باید با تعامل هرجا

اقتصاددان : نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید خودمان را بروز کنیم و از غافله عقب نمانیم.  مسعود پزشکیان در برنامه با مردم شبکه اول سیما اظهار کرد: همه باید سر یک سفره بنشینیم و پناه بی‌پناهان باشیم. ما در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نخواهیم آمد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم افزود: باید با تعامل هرجا که به نفعمان هست را بپذیریم و از هرآنچه که به ضررمان از پرهیز کنیم.

وی بیان کرد:  نیازمند یک تعامل سازنده با دنیا هستیم، نسل جدید ما، به دنبال پیشرفتی هستند که در دنیا اتفاق می‌افتد، باید خودمان را بروز کنیم و از غافله عقب نمانیم.

پزشکیان اظهار کرد: ما زاده این مملکت هستیم؛ جای جای این مملکت برای ما طلاست؛ باید صدای کسانی باشیم که صدایشان را کسی نمی‌شنود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم افزود: اکثر کسانی که زودتر میمیرند محرومانی هستند که گرفتارند، حاشیه نشین هستند فقیرند و سرپرستی ندارند. حاکمیت باید طوری عمل کند که این افراد را ببیند.

او ادامه داد: همه باید بر سر یک سفره بنشینیم تا مردم به ما اعتماد کنند. اگر دولت و مردم همه باهم برای ایران تلاش کنیم، می توانیم با عزت و احترام ایرانمان را بسازیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 1 =