هوش مصنوعی در خدمت رسانه، هنر و تبلیغات

هوش مصنوعی بر مشاغل مختلفی اثر گذاشته است از جمله تولید محتوا. می‌توان با نگرانی نظاره‌گر جریان تغییرات بود یا با ابزار جدید آشنا شد و از آن بهره گرفت.

هوش مصنوعی با ورود به حوزه تولید محتوا، نگرانی‌هایی را ایجاد کرد و حتی به اعتصاب چند ماهه بازیگران و نویسندگان هالیوود نیز منجر شد.

برخی تصور می‌کنند که هوش مصنوعی تنها به دنبال جانشینی نیروی کار است و گروهی دیگر می‌گویند که اگر افراد استفاده از آن را بلد باشند، می‌تواند به ابزاری کمکی برای خلاقیت و نوآوری تبدیل شود. در این بین نمونه‌های قابل توجهی از کاربرد هوش مصنوعی وجود دارد؛ اگرچه برخی سایت‌ها، پیش از این نیز در امور فنی از جمله در حوزه تصویر و ویدئو، به کمک کاربران می‌آمدند. اما حالا هوش مصنوعی دنیای جدیدتری را پیش روی خالقان محتوا قرار داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،  در ادامه به برخی از ابزار‌های هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوا اشاره می‌کنیم.

CHAT GPT

یکی از نخستین ابزار‌های قابل توجهی که در حوزه تولید محتوا بروز کرد، CHAT GPT بود.

ابزار Generative Pre-trained Transformer یک هوش مصنوعی مولد است و برای تولید محتوای متنی، جستجوی تصویر و تحلیل داده به کمک تولیدکنندگان محتوا می‌آید. OPEN AL، شرکت سازنده ChatGPT است که این ابزار را ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

پربازدیدترین ها