تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 21:11
کد خبر : 168887

من با دشمن ملت ایران مذاکره کردم، اما با قدرت

ناگفته‌های پورمحمدی از ملاقاتش با صدام

ناگفته‌های پورمحمدی از ملاقاتش با صدام

اقتصاددان :حجت‌الاسلام پورمحمدی در برنامه با مردم حضور یافت.حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه با مردم به تبیین برنامه های خود پرداخت. حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: یازده سالم بود که با مقام معظم رهبری آشنا شدم و این آشنایی بعد از انقلاب نیز ادامه یافت.  در خرداد سال ۶۰ دادستان

اقتصاددان :حجت‌الاسلام پورمحمدی در برنامه با مردم حضور یافت.حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه با مردم به تبیین برنامه های خود پرداخت.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: یازده سالم بود که با مقام معظم رهبری آشنا شدم و این آشنایی بعد از انقلاب نیز ادامه یافت.  در خرداد سال ۶۰ دادستان انقلاب بودم و بعد از آن به عنوان بازپرس ویزه به تهران آمدم و خدمت امام بودم و بیش از ۴۵ دقیقه گزارش و جلسه با ایشان داشتم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: توضیحات زیادی از وضعیت و رسیدگی‌ها داشتم و امام موثر شدند و همان نیز منجر به فرمان ۸ ماده‌ای ایشان شد. از مردم می خواهم این ۸ فرمان را بخوانند که مهمترین پیام آن دفاع از متهمان و زندانیان و مردم بود.

منافقین بیشترین جنایت را علیه ملت خود انجام دادند

وی ادامه داد: سال ۶۶ به عنوان معاون ضدجاسوس وزارت اطلاعات انتخاب شدم. در استان‌های غربی حضور داشتیم و ضربات کاری در این منطقه زدیم؛ موضوع ویژه‌ای را در این دوره داشتیم و آن پرونده منافقین بود. کسی باور نمی‌کند این افراد بیشترین جنایت را علیه ملت خود انجام دادند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: آنها در طراحی‌های خود قصد داشتند یک میلیون نفر را در عملیات مرصاد به قتل برسانند. به اعتراف خود این سازمان نزدیک به ۷۸ هزار رزمنده، جوان، بسیجی، سپاهی و مردم توسط این جنایتکاران کشته یا زخمی شده‌اند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: روابط اطلاعاتی‌ام برای آزادی اسرا با عراقی‌ها آغاز شد. زمانی که با رئیس‌جمهور خودمان ملاقات کردم عنوان کرد در صورت دیدن صدام موضوع اسرای باقی مانده را حل کنیم. آن جا رفتیم و پس از ملاقات با صدام بحث ما جدی شروع شد. عنوان کردیم که موضوع اسرا باید حل شود. صدام درباره زندگی،کودکی، دوران حزب بعث و دوستانش و رفاقتش با عرفات و درگیری با حافظ اسد و از این قبیل‌ها توضیح داد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: او در صحبت‌هایش به من گفت ما می‌خواستیم کشور شما را از بین ببریم و آن را تجزیه کنیم. شما هم نتوانستید ما را نابود کنید و حالا بیایید با صلح و دوستی زندگی کنیم و تعبیراتی هم درباره منافقین داشت و گفت باید با هم دوست باشیم. آنجا عنوان کردم که در حالت آتش‌بس هستیم و چرا شما قطعنامه‌ها را انجام نمی‌دهید و موضوع اروند را مشخص نمی‌کنید؛ پاسخ داد که قبول دارم. آن روز و آن صحبت‌ها دستاورد فوق العاده‌ای بود.

اینکه می‌گوییم میدان و دیپلماسی همدیگر را تکمیل می‌کنند، درست است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: من با دشمن ملت ایران مذاکره کردم، اما با قدرت، پس می‌شود با دشمنان مذاکره کرد، اما از موضع قدرت و توانایی و هوشمندی. آنچه که امروز می‌گوییم میدان و دیپلماسی همدیگر را تکمیل می‌کنند، درست است. عکس گرفتن و کار‌های حاشیه‌ای در مذاکرات بی نتیجه است و با پشتوانه قدرت ملی باید مشکلات کشور را حل کرد.

وی بیان کرد: در رشته‌های مختلف علمی، نظامی، صنایع موشکی، دارویی، تجهیزات و قطعه سازی روند رو به رشدی داشتیم و آمریکایی‌ها هم عنوان کردند که ایران در انتقال فناوری جزء چند کشور برتر است.

سهمیه‌بندی بنزین یکی از کار‌های بزرگ ما بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: زمانی که در وزارت اطلاعات از دولت اصلاحات کنار رفتم به کارهای تحقیقاتی پرداختم. در دولت نهم به عنوان وزیر کشور در خدمت دولت بودم و کار‌های مهمی را انجام دادیم. سهمیه‌بندی بنزین یکی از کار‌های بزرگ ما بود. ما توانستیم تعداد شماره‌های ملی را به بیش از ۹۰ درصد در کشور برسانیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: در کشور به ۱۳۹ هزار بنگاه اقتصادی وام دادیم و همراهیشان کردیم. پس از بیرون آمدن از آن دولت در سازمان بازررسی سعی کردم کار‌های تکراری را انجام ندهم. نظارت الکترونیک را برای رسیدن به گزارش آنلاین را در آن جا عملی کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: ۱۰۷ دستگاه اصلی کشور را نظارت کردیم و در شورای عالی پولشویی حضور داشتیم و کار‌های بزرگی را آنجا انجام دادیم.

اگر به من اعتماد کنید با دوران جدیدی از مدیریت روبه‌رو خواهید شد

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: امروز چرا آمدم؟ حادثه ناگواری برای شهید رئیسی پیش آمد. همه ما متاتر شدیم و باید تلاش کنیم تا وضع کشور را به بهترین شکل پیش ببریم. نمی‌خواستم به کار‌های اجرایی ورود کنم. اما اکنون قصد دارم تمام تجربیات خود را به کار ببرم و آمده‌ام که همه این شناخت و آگاهی را به مردم نشان بدهم.

او ادامه داد: دولت من دولت قرار است؛ قرار عهد و پیمان است. قرار استمرار و آرامش و متانت است و با این پیام به سوی مردم آمدم و اگر مورد نظر شما باشم اطمینان دارم دوران جدیدی را برای ملت ایران را می‌بینم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: به فرهیختگان و انسان‌های برجسته اعتماد می‌کنم و گرایش‌ها و سلیقه را مانعی برای خدمت نمی‌بینم و از همه افراد توانا کمک می‌گیرم. باید به امنیت داخلی و خارجی و امنیت ملی بیافزاییم و در همه حوزه‌ها تلاش می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: با شعار خرد، شادی و شکوفایی گام‌ها را بر می‌داریم و دولت من دولت قرار با مردم است. ۳ اولویت برای برنامه‌های خود دارم. عدالت یکی از مهمترین بخش‌هایم است. اولویت بعدی ثروت است؛ کشور ثروتمند با مردم ثروتمند، ثروتمندتر می‌شود و البته قدرت که نیاز جامع هر کشور است که می‌خواهد بایستد، اما قدرتی که حقوق شهروندان را ضایع نکند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: ثروت و قدرت در کنار عدالت برای جامعه شادی و نشاط می‌آورد و همه این‌ها با خردمندی انجام می‌شود و با شما جوانان شایسته و ملت عزیز این راه را طی می‌کنیم.  پیروز و سربلند باشید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + سه =