فیلم «چانگ‌آن-چانگ‌آن» روز یکشنبه در شهر «شی‌ان» اکران می‌شود

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جاده ابریشم از 21 تا 25 سپتامبر (31 شهر تا 4 مهر) در شهر «شی‌ان» چین برگزار می‌شود. فیلم«چانگ‌آن-چانگ‌آن» به عنوان فیلمی که قرار است در جشنواره فیلم جاده ابریشم به نمایش درآید، از 22 سپتامبر (1 مهر) در چین اکران خواهد شد.

«نرگس آبیار» کارگردان مشهور ایرانی و داور جشنواره اسکار نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است. «جانگ جونگ» کارگردان این فیلم و بازگران اصلی «چائو جون» و «علیما» هستند و کارهای پس از فیلمبرداری در ایران انجام شده است. تهیه کنندگان اصلی این فیلم شامگاه یکشنبه در مراسم فرش قرمز افتتاحیه و مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم حضور خواهند یافت.

«چانگ‌آن-چانگ‌آن» به عنوان اولین فیلم «کمربند و جاده» با مضمونی زنانه و با همکاری چین و ایران، نقطه تاریخی دهمین سالگرد ابتکار «کمربند و جاده» را به عنوان پس زمینه در نظر می‌گیرد و مبادلات فرهنگی و تغییرات توسعه منحصر به فرد بین کشورها و مناطق «کمربند و جاده » را از طریق یک داستان عاشقانه بین دانش آموز قزاقستانی به نام آیانا و جوانان چینی، با واقعی‌ترین تصاویر، صمیمانه‌ترین احساسات و صادقانه‌ترین زبان روایت می‌کند.

ز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

پربازدیدترین ها