تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 10:26
کد خبر : 169983

ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم توسط رییس جمهور منتخب

ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم توسط رییس جمهور منتخب

مهندس عبدالله زمانی تونی، کارشناس مدیریت توسعه شهری پایدار و عضو شورای سردبیری اقتصاددان طی یادداشتی نوشت: ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم توسط رییس جمهور منتخب ایران بسیار مهم است زیرا وضعیت اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌ها و مشکلات داخلی خارجی، بسیار حساس و نیازمند توجه ویژه است.رئیس جمهور اصلح و کارآمد

مهندس عبدالله زمانی تونی، کارشناس مدیریت توسعه شهری پایدار و عضو شورای سردبیری اقتصاددان طی یادداشتی نوشت:

ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم توسط رییس جمهور منتخب ایران بسیار مهم است زیرا وضعیت اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌ها و مشکلات داخلی خارجی، بسیار حساس و نیازمند توجه ویژه است.رئیس جمهور اصلح و کارآمد باید برنامه‌ها و راهکارهایی را برای افزایش رونق اقتصادی، کاهش تورم و بیکاری، تسریع در رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم به اجرا درآورد.

چرا به الزام توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم اشاره می کنیم ، زیرا این موضوع مستقیماً به کیفیت زندگی افراد و رشد اقتصادی کشور مرتبط است. در شرایط فعلی که در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نامزدی که به معضلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه دارد و برنامه‌های موثری برای حل این مشکلات ارائه می کند، قطعا می‌تواند به عنوان خادم بهتری شناخته شود.

ارائه راهکار برای چالش‌های اقتصادی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری امری بسیار حیاتی و اساسی است. این مسئله نشان از توانایی نامزدها برای مدیریت اقتصاد کشور و حل مشکلات موجود دارد. این امر به تعامل با صنعت، کسب و کارها، تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاران و جوامع محلی نیاز دارد.

به منظور پیشرفت اقتصادی و رشد پایدار، نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه‌های جامع و متعهدی برای حمایت از صنعت‌های محلی، ایجاد فرصت‌های شغلی، اصلاح سیاست‌های مالی و پولی، توسعه بنیه‌های اقتصادی و ارتقاء تجارت خارجی ارائه کنند.

به عنوان مثال، یکی از روش‌های ارائه راهکار برای چالش‌های اقتصادی می‌تواند ارائه برنامه‌های محرک اقتصادی، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اصلی مانند حمل و نقل، انرژی، فناوری و آموزش و پرورش باشد. این برنامه‌ها باید در چارچوب برنامه های علمی و عملیاتی مطرح گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + دوازده =

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....