تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 22:16
کد خبر : 170230

شیر مادر و نان پدر حلالت آقای پورمحمدی!

شیر مادر و نان پدر حلالت آقای پورمحمدی!

مجید مرادی  با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : پس از اعلام فهرست نامزدهای ریاست‌جمهوری سیدمحمدعلی ابطحی گفت که پدیده مناظره‌های این دوره، آقای پورمحمدی خواهد بود. پیش بینی او کاملا درست از آب در آمد. با افشاگری‌های پورمحمدی سره و ناسره ماجرای کرسنت و تحریم‌ها روشن شد و همه دانستند همان‌ها که نگذاشتند گاز

مجید مرادی  با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : پس از اعلام فهرست نامزدهای ریاست‌جمهوری سیدمحمدعلی ابطحی گفت که پدیده مناظره‌های این دوره، آقای پورمحمدی خواهد بود. پیش بینی او کاملا درست از آب در آمد.

با افشاگری‌های پورمحمدی سره و ناسره ماجرای کرسنت و تحریم‌ها روشن شد و همه دانستند همان‌ها که نگذاشتند گاز ترش ایران در قالب توافق کرسنت فروخته شود و ترجیح دادند بسوزد و دود هوا شود همان ها هستند که تحریم‌های تلخ هسته‌ای را برای ایران خریدند و در این دو پرونده زیان صدها میلیارد دلاری به کشور زدند.

پورمحمدی گفت که این خریداران تحریم با یک جهان کم‌آگاهی و ادعا و یک ایران فرصت‌های برباد رفته همه را آزرده‌اند.

پورمحمدی طعنه‌هایی به قالیباف هم زد او را به طور ضمنی بی‌قرار ریاست دانست، اما بیشترین هم‌گرایی را با پزشکیان داشت. محور گشودگی به جهان و رعایت حرمت زنان و دختران در خیابان، مخالفت با فیلترینگ و حل مشکل فرار مغزها از مهم‌ترین محورهای مشترک این دو نامزد است.

بیژن نامدار زنگنه که در سلامت مالی و اخلاقی و توانایی و کارآمدی از وزیران نمونه تاریخ ایران است هم‌زمان با افشاگری های پورمحمدی علیه جلیلی و زاکانی، با انتشار کلیپ‌هایی به اتهامات و توهمات این دو پاسخ داد و کار را برای ماندن جلیلی بسیار دشوار کرد.

پزشکیان هم به خوبی پیام آذری جهرمی را رساند که در فرصت استراحت به او گفت آقایان قالیباف و جلیلی در شورای عالی امنیت ملی به فیلترینگ رأی دادند و او را برای عدم اجرای دستور این شورا دادگاهی کردند.

پورمحمدی در مناظره آخر هم کار ولایتی را کرد که در مناظره سال ۹۲ جلیلی را متوهم و ناأگاه از ماهیت مذاکره توصیف کرده بود و‌هم‌جای جواد ظریف را که هفته پیش طوفان کرد.

گزارش مناظره آخر را باید از صدای هادی عامل شنید: شیر مادر و نان پدر حلالت مصطفی پورمحمدی!

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....