تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 21:44
کد خبر : 169587

با انتخاب مدیران کارآمد:

شکسته شدن رکورد تولید در شرکت قطعات خاور

شکسته شدن رکورد تولید در شرکت قطعات خاور

اقتصاددان : شرکت تولید قطعات خاور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ایران خودرو دیزل در سال ۱۳۶۵ تاسیس گردید. این شرکت وظیفه تولید و تامین انواع گاردان های خودرو های سواری، سنگین، نیمه سنگین، گاردان های صنعتی و مجموعه فرمان ررا بر عهده دارد. دانش فنی ، طراحی و ساخت قطعات

اقتصاددان : شرکت تولید قطعات خاور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ایران خودرو دیزل در سال ۱۳۶۵ تاسیس گردید. این شرکت وظیفه تولید و تامین انواع گاردان های خودرو های سواری، سنگین، نیمه سنگین، گاردان های صنعتی و مجموعه فرمان ررا بر عهده دارد. دانش فنی ، طراحی و ساخت قطعات و مونتاژ گاردان های این مجموعه تحت لیسانس شرکت GWB آلمان صورت می پذیرد.
با انتصاب جناب آقای دکتر کاوه به سمت مدیریت عامل این شرکت ، این شرکت از سال ۱۴۰۱ از زیان های سنواتی خارج و تبدیل به شرکتی پیشرو در مجموعه ایران خودرو گردیده است. این شرکت در سالیان اخیر رکورد تولید ۱۰ ساله خود را شکسته و همچنین زیان سنواتی ۱۰ ساله خود را جبران و به سود رسیده است. این شرکت همچنین مفتخر است در جهت منویات رهبر معظم انقلاب ، در تولید محصولات گاردان کامیون های خود به خودکفایی ۸۵ درصدی رسیده است.

photo 2024 06 19 17 53 44 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + پانزده =