تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 13:42
کد خبر : 171174

پخش برنامه تلویزیونی «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در تاجیکستان/

توجه ویژه به این سریال در تاجیکستان

توجه ویژه به این سریال در تاجیکستان

به مناسبت سفر شی جین پینگ رئیس جمهور چین به تاجیکستان، فصل سوم (نسخه تاجیکستانی) سریال «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در تاجیکستان پخش خواهد شد. “روزنامه مردم” تاجیکستان و بسیاری دیگر از رسانه های جریان اصلی محلی از پخش این برنامه خبر دادند که مورد توجه‌های گسترده ای در همه اقشار جامعه در

به مناسبت سفر شی جین پینگ رئیس جمهور چین به تاجیکستان، فصل سوم (نسخه تاجیکستانی) سریال «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در تاجیکستان پخش خواهد شد.

“روزنامه مردم” تاجیکستان و بسیاری دیگر از رسانه های جریان اصلی محلی از پخش این برنامه خبر دادند که مورد توجه‌های گسترده ای در همه اقشار جامعه در تاجیکستان قرار گرفته است.

این برنامه بر موضوعاتی مانند رفاه مشترک، حفاظت از محیط زیست، میراث فرهنگی و تنوع تمدن ها تمرکز دارد ومردم استانیسلاو به طور شهودی منشأ فرهنگی و دستاوردهای مثمر ثمر مدرنیزاسیون به سبک چینی را احساس می کنند.

در ۵ ژوئیه، پرنفوذترین روزنامه تاجیکستان، “روزنامه مردم” ، در صفحه اول صفحه ۴ خبر پخش این برنامه در تاجیکستان را منتشر کرد.

از روز چهارم ژوئیه، ویدیوی تبلیغاتی فصل سوم (نسخه تاجیکستانی) سریال «پندهای مورد علاقه شی جین پینگ» در بر روی دیوارهای خارجی ساختمان اداره ارتباطات دولت تاجیکستان، ساختمانی شاخص در مرکز دوشنبه و صفحه تبلیغاتی بزرگ در خیابان اصلی این شهر هر دقیقه اطلاعات پیش نمایش برنامه را پخش می کند.

مردم از همه محافل در تاجیکستان با اشتیاق به پخش این برنامه پاسخ داده و معتقد هستند که از طریق پخش این برنامه، مردم تاجیکستان می توانند درک‌های خود با خرد رئیس جمهور شی جین پینگ در اداره کشور و فرهنگ چینی را افزایش دهند.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + چهار =