مریم بهشت پسند زیبا، کارشناس بازاریابی شبکه با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : بازاریابی شبکه ای در وهله ی اول قدرت ذهن و باور انسان است تا زمانی که ذهن امادگی پذیرش تغییر نداشته باشد نمیتوانیم در این حرفه موفق باشیم.
مهم ترین رکن موفقیت در بازاریابی شبکه ای پا گذاشتن بر روی ترس ها و به سمت هدف حرکت کردن است.
اگر یه لحظه با خودمان فکر کنیم که از چیزی نترسیم چقدر کارها را میتوانیم انجام دهیم.در بازاریابی شبکه ای این امکان برایمان فراهم میشود که خود واقعی مان را بشناسیم و به سمت هدفی که داریم حرکت کنیم.
بازار یابی شبکه ای علاوه بر اینکه دانشکده کسب وکار است، میتوان گفت دانشکده ی خود سازی است.
این سیستم بر پایه ی کار گروهی بنا شده است، در همه جا به ما اموزش دادند که انفرادی کار کنید و از صد وجود خود بهره ببرید ولی در اینجا ما از اهرم انسانی استفاده می کنیم و از یک درصد توان صد نفر بهره میبریم
در تمام مشاغل سنتی اگر خود فرد در محل کار و درامد خود حضور نداشته باشد نمیتواند کسب درامد کند به عنوان مثال اگر یک دکتر به مسافرت برود ومطبش بسته باشد درامدی ندارد اما در بازار یابی شبکه ای یک راهبر اگر خود حضور نداشته باشد، تیم و سازمانش به کار خود ادامه میدهند.
در این سیستم واسطه ها برداشته میشود و محصول مستقیم از کارخانه توسط نماینده های رسمی شرکت بدست مشتری میرسد.
در شروع این کار باید زمان بگذاریم، صبور باشیم مشتری جذب کنیم افراد بیشتری را جذب این سیستم کنیمو شاید در ابتدا درامد کمی داشته باشیم ولی وقتی که سازمان خود رو ساختیم به طبع درامدمان بیشتر میشود
چون یکی از مزایای بازاریابی شبکه ای همین قدرت نیروی انسانی است.
درامد در این سیستم رسوبی است و لایه به لایه با بزرگتر شدن سازمان فروش بیشتر میشود.
هر فردی که به این سیستم اضافه میشود تحت حمایت راهبری است که او رو به این سیستم معرفی کرده است. راهبر تمام تلاش خود را میکند که ان فرد را به درامد برساندچون اگر او در این سیستم برنده شود
راهبر به درامد بالاتری میرسد پس تمام هر ان چه که اموخته را به ان فرد یاد میدهدو این یکی از مزیت های این شغل است.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع