تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 10:24
کد خبر : 171071

حمایت از دکتر پزشکیان

بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی

بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی

  اقتصاددان : بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی در حمایت از دکتر پزشکیان بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران ۱- عروج شهادت گونه شهید آیت‌الله رئیسی و یاران همراه او، ملت ایران، دنیای اسلام و جبهه جهانی مقاومت را داغدار نمود. بسیاری از خدمات و دستاوردهای آن شهید عزیز پس از شهادت او

 

اقتصاددان : بیانیه جبهه حماسه سازان ایران اسلامی در حمایت از دکتر پزشکیان

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

۱- عروج شهادت گونه شهید آیت‌الله رئیسی و یاران همراه او، ملت ایران، دنیای اسلام و جبهه جهانی مقاومت را داغدار نمود. بسیاری از خدمات و دستاوردهای آن شهید عزیز پس از شهادت او برای ملت ایران آشکار گردید. حماسه وداع ملت با خادم الرضا یادآور وداع مردم با سردار دلها بود. اینک باید یکی از رجال انقلابی در جای شهید عزیزمان قرار گیرد اما تحقق این امر میسور نیست الاّ با مشارکت گسترده مردم خداجو و تشخیص اصلح توسط ایشان.

۲- اعضای محترم شورای نگهبان فضا را برای همه جریان های سیاسی و جناح ها با تائید نامزدهای آنها فراهم نموده است. آنها که معتقد هستند راه دولت خدمت می بایست ادامه پیدا کند لازم است نقش خود را با مشارکت فعال و انتخاب نامزد اصلح متبلور نمایند.

۳- دو ویژگی را در انتخاب نامزد اصلح برای تصدی منصب عالی ترین مقام امور اجرائی کشور باید مد نظر قرار گیرد:

۱- آیا نامزد مورد نظر واجد شرایط عمومی برای تسلط بر سرنوشت مملکت میباشد یا خیر؟ عدالت مهمترین شرط در شرایط عمومی برای انتخاب اصلح است. تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، قانون دانی، آشنائی با احکام اسلامی، دفاع از جبهه جهانی مقاومت، استکبار ستیزی، دفاع از محرومین و از طبقه محرومین بودن و پاک دستی همه از سایر شرایط عمومی است اگر واجد همه اینها هم باشند باز کافی نیست تا نامزدی را اصلح بدانیم.

۲- شرایط اختصاصی دیگری نیز وجود دارد که لازم است نامزد انتخابات ریاست جمهوری واجد آن باشد تا به اصلح برسیم.

رئیس جمهوری تزاز انقلاب لازم است ازعهده این مسئولیت بربیاید. نامزد اصلح کسی است که با زیر و بم مدیریت امور اجرائی کشور آشنا باشد. این شناخت حاصل نمیشود مگر اینکه او در حد کافی عهده دار مسئولیت های اجرائی در سابقه خود اندوخته باشد. سوابق اجرائی او از عملکرد موفق سرشار باشد. جایگاه و مقام ریاست جمهوری محل تمرین برای یادگیری و آزمون و خطا نیست.

۴- اکنون که تا دور دم انتخابات و روز آزمون بزرگ ملت شریف ایران برای انتخاب جانشین شهید رئیسی فرصت کمی باقی است باستحضار ملت شریف ایران و اعضای معزز تشکیلات میرساند اعضای شورای عالی راهبردی جبهه حماسه سازان ایران اسلامی، با استماع جهت گیری نامزد های محترم در امور مختلف بویژه راه حل های ایشان برای حل مشکلات زیر:

۱- یارانه ۲- مسکن ۳- خودرو ۴- اشتغال ۵- آزادی ۶- درمان ۷- امنیت

و سیاست های آنها در بازارهای:

۱- ارز ۲- سرمایه ۳- کار

و تحلیل های ایشان در خصوص مسائل فرهنگی و راهبردی داخلی، منطقه ای و جهانی و بررسی سوابق هواداران و حامیان کلیدی آنها به جمع بندی نهائی رسید. بر این اساس، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان موفق گردید رای اکثریت قاطع را در شورای عالی راهبردی کسب نمایند و بدین ترتیب ایشان را نامزد جبهه در  دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تعیین گردید.

امید است اعضای محترم  جبهه همگام با ملت شریف ایران در روز جمعه پانزدهم تیرماه با مشارکت فعال، صفحه زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

            شورای عالی راهبردی

               جبهه حماسه سازان ایران اسلامی

         تهران                                                                                                                      ۱۱/۴/۱۴۰۳

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =