بازار مسکن و اثرات اقتصادی آن

نشست بررسی
« بازار مسکن و اثرات اقتصادی آن» 
در موسسه ی مطالعاتی بزرگمهر حکیم به دبیری دکتر محمد رسولی( حقوقدان، پژوهشگر و دانش اموخته ی حقوق اقتصادی) برگزار خواهد شد.

این نشست در عصر آدینه شانزدهم شهریور ماه در دفتر شماره دو موسسه بزرگمهر حکیم و با حضور کارشناسان زبده که تجربه ی کار علمی و عملی در رابطه با مسکن دارند تشکیل می شود.

دکتر مهدی نشاط، چهره ی کار آفرین و مترجم و مولف کتب اقتصادی و کارافرین برتر در زمینه ساخت و ساز و مسکن، استاد دکتر هوشنگ طالع، اقتصاددان برجسته و فعال اجتماعی و نویسنده ی کتب متعدد، از  مدیران قدیمی سازمان برنامه و بودجه، مهندس سعید باقری فعال اقتصادی و پژوهشگر موضوع مسکن، پروفسور بهنام ملکی، مدیر پایگاه خبری، تحلیلی « اقتصاددان»، مهندس تورج نجاری، مترجم و  فعال پیش کسوت اجتماعی، مهندس مجید گودرزی فعال سیاسی و تحلیل گر اقتصادی،  جناب محمود  فراهتی از معاونین سابق بنیاد مستضعفان و پژوهشگر اقتصاد مسکن، سرکار خانم سولماز ایمانی، از رسانه ی عصر سازندگان  و پژوهشگر اقتصادی، اجتماعی ، نقطه نظرات کارشناسی خود را خواهند گفت. از اتحادیه مشاوران محترم املاک تهران  هم درخواست حضور نماینده در این جلسه شده است.
خلاصه ی مباحث و نتیجه گیری، از طریق دبیرخانه ی موسسه مطالعاتی بزرگمهر حکیم، به دفتر وزیر محترم مسکن و شهرسازی ارسال خواهد شد.
گزارش تکمیلی این رویداد توسط رسانه ی « اقتصاددان» و با همکاری سایر رسانه ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
دکتر محمد رسولی، دبیر نشست« بازار مسکن و اثرات اقتصادی آن » گفت:
از مدتها قبل به مهمانان محترم این نشست که افراد دانشگاهی و دارای سال های متمادی تجربه عملی مرتبط با موضوع هستند، خبر تشکیل این نشست داده شده تا با مطالعه ی کافی و آمادگی لازم حضور یابند و لذا پیش بینی می شود این هم اندیشی و تبادل نظر ، نتایج درخشان و بسیار مفیدی در بر داشته باشد که نتیجه از طریق وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.
دکتر محمد رسولی، مدرس دانشگاه و مولف کتاب« حقوق و دعاوی املاک» اعلام نمود، با توجه به درخواست های زیادی که افراد  برای حضور در این نشست داشته اند و نظر به اهمیت موضوع ممکن است، در آتیه همایش همین موضوع، توسط موسسه بزرگمهرحکیم، در سالن بزرگتر هم  برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =

پربازدیدترین ها