تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 21:19
کد خبر : 170599

انتخابات ۸تیر ۱۴۰۳ و اما جلیلی…

انتخابات ۸تیر ۱۴۰۳ و اما جلیلی…

نادر کریمی روزنامه نگار و کنشگر محیط زیست و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : جلیلی فردی است که کاریزما و اقتدار یک مدیر اجرایی متوسط را هم ندارد .او درک درستی از منافع ملی را متصور نیست. جلیلی از نظر درک و مدیریت کشور شبیه مرحوم رییسی هست و بلکه

نادر کریمی روزنامه نگار و کنشگر محیط زیست و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : جلیلی فردی است که کاریزما و اقتدار یک مدیر اجرایی متوسط را هم ندارد .او درک درستی از منافع ملی را متصور نیست. جلیلی از نظر درک و مدیریت کشور شبیه مرحوم رییسی هست و بلکه پایین تر …
در مناظرات انتخابات ۸تیر ریاست جمهوری پرده های تاریکی از عملکرد جلیلی توسط،یکی از هم مسلکانش یعنی مصطفی پور محمدی برداشته شد.
ایشان مسبب وضع قطعنامه های بی شماری از جمله ۱۸۳۵ شورای امنیت بود . ایشان کشور را به پرتگاه و ورطه نیستی سوق داد .هزینه های کلانی از تصمیمات ایشان برگرده مردم سوار شد.
ایشان fatf را با علم و اقرار به اینکه برای اقتصاد کشور حکم کارت برنده و ناجی است رابنا بر مصالح فردی و سلیقه ای و جناجی نپذیرفت. (اقرار مصطفی پور محمدی در مناظرات)
ایشان بیش از ۸ سال هزینه های بردوش کشور تحمل کرد که ناشی از بلا تکلیفی و صرفا مذاکره برای مذاکره با قدرتهای طرف قرارداد بود. بردن کشور زیر منشور شورای امنیت و قطعنامه های متوالی که روسیه و چین هم آن را تایید کردند از دیگر اقدامات هولناک ایشان دردوره ریاست شورای عالی امنیت ملی بود.
جلیلی باید پاسخ گوی عملکرد وحشتناک خود و هزینه هایی که سبب کوچک شدن سفره مردم و گسترش دایره فقر و فساد شد باشد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =